captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 23
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 241

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 280
باردید دیروز : 343
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 17184
بازدید سال : 86061
بازدید کلی : 582174
اصول طراحي هتل شامل بررسی دو عدد از استراحتگاه ها

اصول طراحي هتل شامل بررسی دو عدد از استراحتگاه ها این دیگ ذوب ترولی، که توسط مشتری "Il Gelso Bianco" نامگذاری شده است، قرار بود روز بعد از بازسازی برای مهمان نوازی بین المللی استفاده شود. این معمار در همکاری با مهندس مارچلو پلگرینی کار کرد،اصول طراحي هتل او از طراحی سیستم ها و هماهنگی ایمنی در حین طراحی و اجرای کارها مراقبت کرد.
نیاز مشتری این بود که "Il Gelso Bianco" را در تمام طول سال و توسط یک مشتری بین المللی که نیازهای آنها به رفاه آب و هوایی متفاوت است زنده کند، بنابراین سیستم گرمایش و سرمایش از کف همراه با استودیوی مهندسی مورد مطالعه قرار گرفت. ; فن کویل های مبدل هوشمندانه اصول طراحي هتل از تأثیر شبنم بر روی کفپوش چیانچ جلوگیری می کنند.
کل سیستم کارخانه نه تنها به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل در آن نوع مسکن و در زمینه لجستیکی یکپارچه شود، بلکه مهمتر از همه این است که با یک مداخله محافظه کارانه مخالف نیست.
مرمت این سازه از حدود سال 1897، که در نوامبر 2010 آغاز شد و تنها در هفت ماه تکمیل شد، هم مهم و هم پیچیده بود. هدف آن نه تنها برقراری مجدد تعادل عادلانه بین طبیعتی بود که تا به حال بر آن مسلط شده بود و ویرانه هایی که به شدت در برابر حملات زمان مقاومت می کردند، بلکه همچنین ایجاد یک مجتمع اقامتی معاصر بود.
بنابراین، معمار می‌گوید: «من با وفاداری به مصالح، تکنیک‌ها و استفاده‌های ترولی‌مورگ، با استفاده از کارگران محلی که با خرد و سرسختی، محیط‌ها، شکل‌ها و منظره‌ها را در ساخت 11 مخروط بازسازی کرده‌اند، بازسازی طراحی کردم. ، طاقچه ها و طاقچه ها با استفاده ازاصول طراحي هتل مصالح سنتی در بهترین حالت خود.
در مرحله اول، بازیابی هم شامل حذف برخی از مداخلاتی بود که در طول سال‌ها انجام شد و با هدف احترام به باستان انجام نشد و هم یکپارچه‌سازی و اصلاح محیط‌هایی که از نظر ساختاری به شدت آسیب دیده بودند.
روستای فانجیا در منطقه مدیریت شیدائو در شهر ویهای، استان شاندونگ واقع شده است که مناظر زیبای دریاچه داخلی خلیج شیدائو در شرق آن قرار دارد. این یک روستای معمولی در طبقه شمالی به سبک حیاط است. در سال های اخیر، شیدائو با سیاست "صد مایل خط ساحلی، یک زنجیره منظره" هدایت شده است. منطقه نمایش فولکلور "زیباترین دهکده ماهیگیری"، منطقه ترکیبی گردشگری فرهنگی "ده مایلی شهر باستانی"، منطقه تجربه سبک "اقامتگاه دریایی قافیه"، "کشاورزی با کیفیت "منطقه اوقات فراغت و دیدنی" چهار بخش قابل ایجاد است که می تواند اختصاص داده شود تا یک منطقه کامل از کمربند نمایشی گردشگری حومه شهر را از طریق چهار بخش مشخصه حومه زیبا باز کند.
با ساخت و ساز کلی منطقه دیدنی و زیرساخت در امتداد خط ساحلی، روستای سنتی به تدریج تخریب شده و بافت اطراف روستای فنجیا به تدریج از بین رفته است و از ماه می 2020 تا حد زیادی ناپدید شده و جای خود را به ردیف ها و ستون های تخته ای داده است. بالا بردن ساختمان های مسکونی و مناطق ویلایی. خانه‌های روستای فنجیا نیز خالی مانده‌اند، برخی از آنها در حال پوسیدگی و در انتظار کارکردهای جدید هستند.
02. مسائل و چالش ها
حفظ نوستالژی و اجازه دادن اصول طراحي هتل به خاطرات تاریخی برای همزیستی با زندگی مدرن نقطه شروع این طراحی است. از یک طرف. از سوی دیگر، سیستم چیدمان خانه موجود، یک چیدمان کاربردی و به سبک سربازخانه است و سایت فاقد شناخت، حفاظت از زمین و سلسله مراتب فضای حیاط است. نحوه تطبیق فضا برای پاسخگویی به عملکردهای عملیاتی هتل با حفظ بافت روستا، فضای حیاط و الگوی خانه های روستایی اصلی؛ در عین حال، حفظ و گسترش باز بودن فضای عمومی و تداوم فضای کلی با حفظ حریم خصوصی هتل، چالش بزرگی برای این طراحی است.
03. مصالح و ساخت و ساز: تداوم و بازسازی
خانه‌های باستانی چمن‌زارهای دریایی، نمایانگرترین خانه‌های سنتی در منطقه جیائودونگ هستند و نتیجه تأثیرات طولانی‌مدت محیطی و اقلیمی هستند. در نواحی ساحلی در تابستان بارانی و مرطوب و در زمستان برفی و سرد بود، بنابراین توجه اصلی به خانه ها گرم نگه داشتن اصول طراحي هتل در زمستان و محافظت از آنها از باران و آفتاب در تابستان بود.
چگونگی حفظ اصالت کلبه‌های علف‌دریایی اولیه، نحوه بازسازی سقف‌های موجود، تعبیه سازه‌های جدید و نحوه استفاده کامل و ادغام مصالح ساختمانی با ویژگی‌های منطقه‌ای، محور ساخت این پروژه بود.
استراتژی کلی ساخت و ساز با تمرکز بر رابطه منطقی بین فرآیند ساختمان و فرم نهایی، به اصل ساخت و ساز باز می گردد. خانه قدیمی با سقف چمن دریایی آن بازسازی شده است تا منعکس کننده شخصیت منطقه باشد. ساختمان جدید با سقف مسطح خود ویژگی حجمی صرفاً بنایی را برجسته می کند. ساختمان های قدیمی و جدید از طریق مصالح ساختمانی یکسان و روابط متناسب مشابه با هم ترکیب می شوند.
پوشش بام
علف دریایی علف های دریایی مورد استفاده برای ساخت و ساز جلبک های وحشی مانند جلبک های دریایی با برگ های بزرگ هستند که در دریاهای کم عمق 5-10 متری رشد می کنند. بسیار انعطاف پذیر بوده و به دلیل داشتن آب نمک و صمغ زیاد در برابر حشرات، کپک زدن و سوختن مقاوم است. یک خانه علف دریایی به بیش از 70 فرآیند نیاز دارد که همه آنها دست ساز هستند. استادان محلی آشنا به این صنعت برای راهنمایی در ساخت خانه علف‌دریایی آورده شده‌اند که پنج مرحله را دنبال می‌کند: آماده‌سازی، ساخت پیش‌مخاطب، کاهگل‌کردن شیب، آب‌بندی سقف، پاشیدن آب و تسطیح زمین، انعکاس ویژگی‌های منطقه‌ای در آنها. فرم اصلی
دیوارهای بنایی
دیوارهای بناهای حفظ شده ظاهر اصلی ساختمان ها را حفظ می کند، یا به صورت دیوارهای آجری در بالا و دیوارهای سنگی در پایین و یا دیوارهای سنگی کامل از بالا به پایین. قسمت های جدیدتر بنا برای حفظ یکپارچگی حیاط دارای دیوارهای سنگی اضافی هستند. عناصر منظره تا حدی از صفحات فولادی زنگ‌زده و پانل‌های فولادی ضد زنگ خاکستری تیره ساخته شده‌اند تا حس دست‌ساز را با حس صنعتی ایجاد کنند. دیوارهای سنگی از رنگ قرمز جزیره ای سنگی تولید داخل ساخته شده و در دو نوع درز مسطح و درز نامرتب موجود می باشد. از نظر ساخت و ساز، آنها از برخی تکنیک های سنتی ساخت و ساز محلی پیروی می کنند که در دست استادان محلی است و تنها توسط یک نفر می تواند حدود یک تا دو فوت مربع در روز ساخته شود. در حالی که دیوارهای درز نامرتب دو تا سه فوت مربع هستند. این یک فرآیند زمان‌بر و کار فشرده است، اما راهی برای انتقال تکنیک‌های ساختمانی اصول طراحي هتل سنتی و مفهومی محلی از ساخت و ساز روستا است.
گچ
بری با سفال گچ سفالی در هر دو دیوار ساختمان قدیمی و جدید استفاده می شود که با نسبت 2:1 خاکستر سفید به خاک کوبیده شده و با استفاده از فناوری فرآیندی ویژه برای بازیابی بافت معماری دیوارهای گلی قدیمی طراحی شده و درخشندگی منحصر به فردی ایجاد می کند. کیفیت فرهنگی، با همان مصالحی که ساختمان‌های قدیمی و جدید را از نزدیک ادغام می‌کند.
04. مکان و مکان: ایجاد نوع جدیدی از حیاط در کنار دریای شمال
این طرح تمام 26 حیاط فعلی را در ابتدای طراحی بررسی کرد و پنج مورد از آنها را با کیفیت پایین برای تخریب شناسایی کرد. حیاط ها با هم ترکیب شدند، تخریب شدند و گسترش یافتند تا نحوه چیدمان واحدهای اصلی را تغییر دهند و با نیازهای اقامتگاه های مدرن مطابقت بیشتری داشته باشند.اصول طراحي هتل ساختمان اولیه 26 اتاق پس از تکمیل طراحی به 19 اتاق تبدیل شد. پشت بام 19 حیاط باقی مانده پس از دگرگونی، همگی به عنوان سقف خانه های علف دریایی ادامه یافتند و یک دهکده خانه علف دریایی کامل را تشکیل دادند.
فضاهای باز تخریب شده، حیاط های عمومی را تشکیل می دهند که به نام های حیاط آبی، حیاط چای، باغ بازی، استخر، باغ سلامت و باغ صحرایی نامگذاری شده اند. سه راه اصلی و شش حیاط شبکه ای با دسترسی آسان را تشکیل می دهند.
برای بهبود عملکرد هتل، ساختمان‌های عمومی و تأسیسات پشتیبانی را در اطراف حیاط عمومی و سایر فضاهای باز، مانند بار کتاب، رستوران، اتاق پارچه، توالت‌های عمومی و اتاق چای راه‌اندازی کنید.
درختان متنوعی در داخل سایت وجود دارند که بخشی از ویژگی مسکونی روستا هستند و حافظه عمومی را به همراه دارند و همچنین جزء مهمی از فضای سایت هستند و در طراحی حفظ می شوند تا منظره ای منحصر به فرد را در ارتباط با حیاطی که در آن قرار دارند و برای افزایش تمایز بین حیاط ها.
این سایت دارای اختلاف ارتفاع کلی 1.7 متر در جهت شمال به جنوب است. این طرح نمی‌خواهد شیوه‌های مهندسی مانند دیوارهای حائل را منعکس کند، بلکه تلاش می‌کند تا اختلاف ارتفاع را با استفاده از عناصر معماری جذب کند. اختلاف ارتفاع بین حیاط و خیابان با یک شیب ملایم حل می شود که با اختلاف ارتفاع ترکیب می شود تا با زهکشی سایت مقابله کند. اختلاف ارتفاع بین حیاط و خیابان با یک پله در جلوی دروازه و طرح محوطه سازی حل می شود و مقیاس مجاورت را تشکیل می دهد و فضای خیابان را غنی می کند و در عین حال تفاوت در تجربه حیاط را افزایش می دهد.
05. ریخت شناسی فضایی: انواع و انواع
حیاط خود تلاش می کند تا از طریق قوانین سازماندهی به تنوع شکل های سکونت با تغییرات کمتری دست یابد و ویژگی های خود را ترکیب کند تا گروه هایی از حیاط ها را با تفاوت هایی در یک نمونه اولیه واحد تشکیل دهد.
رستوران جدید، بار کتاب و چایخانه به عنوان فضاهای باز در داخل B&B، بر پایه واحدهای حیاط اصلی، با استفاده از ترکیبی مشابه با حیاط اصلی، در سه طرف محصور شده، با ضلع غربی که تا ورودی باز می شود، ساخته شده است. فضای B&B بخش جدید از سیستم دیوار پرده شیشه ای استفاده می کند که باز بودن فضا را افزایش می دهد و در عین حال از نظر مصالح با خانه قدیمی گفتگو می کند.
حیاط اول در اصل دو حیاط بود که هر دو سه لنگه شامل خانه اصلی با سقف شیبدار علف خانه دریا در ضلع شمالی و اتاقک های جانبی و جنوبی بود. این طرح، اتاق‌های جانبی خانه شرقی را حذف می‌کند و ورودی را در این سمت، نزدیک فضای عمومی در سمت راست قرار می‌دهد و حس محصور بودن حیاط اصلی را حفظ می‌کند و از نظر عملکردی فضای عمومی را در اتاق‌های ضلع جنوبی و شمال قرار می‌دهد. خانه به صورت دو خوابه
حیاط چهارم در غربی ترین ضلع ردیف دوم قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که نمای اولیه حیاط را قبل از ورود به خانه به عنوان یک مسیر محوطه سازی شده در خود حیاط قرار دهد. جریان مسیر از طریق مسیر محوطه سازی شده ابتدا به فضای عمومی در ضلع جنوبی و از طریق فضای عمومی به داخل حیاط داخلی قبل از رسیدن به اتاق خواب ها در ضلع شمالی است.
حیاط هفتم حاصل ادغام دو حیاط با ساختمان عمومی، چایخانه، در سمت چپ است. این طرح بخشی از جاده جلویی را گسترش می‌دهد تا یک منطقه باز واحد با جلوی اتاق چای برای افزایش سلسله مراتب فضایی، با دو اتاق خواب در ضلع شمالی و یک منطقه عمومی جدید در ضلع شرقی تشکیل شود.
طراحی حیاط یازدهم، واقع در بخش میانی، مسیر اصلی جلویی را به داخل حیاط قطع می کند و الگوی طولی اصلی را در هم می شکند. ورودی از طریق قسمتی از مسیر سنگی خاکستری روشن است که پس از آن یک مسیر از طریق یک پیاده رو به سقف مسطح منتهی می شود و مسیر دیگر از طریق دو پیچ و یک پیاده رو به داخل منتهی می شود و رابطه اختلاف ارتفاع در سایت را هضم می کند. . برنامه ریزی مسیرها و روابط چرخشی، تجربه قدم زدن در خانه سنتی را ادامه می دهد و عمیق تر می کند.

اصول طراحي هتل شامل بررسی دو عدد از استراحتگاه ها این دیگ ذوب ترولی، که توسط مشتری "Il Gelso Bianco" نامگذاری شده است، قرار بود روز بعد از بازسازی برای مهمان نوازی بین المللی استفاده شود. این معمار در همکاری با مهندس مارچلو پلگرینی کار کرد،اصول طراحي هتل او از طراحی سیستم ها و هماهنگی ایمنی در حین طراحی و اجرای کارها مراقبت کرد.
نیاز مشتری این بود که "Il Gelso Bianco" را در تمام طول سال و توسط یک مشتری بین المللی که نیازهای آنها به رفاه آب و هوایی متفاوت است زنده کند، بنابراین سیستم گرمایش و سرمایش از کف همراه با استودیوی مهندسی مورد مطالعه قرار گرفت. ; فن کویل های مبدل هوشمندانه اصول طراحي هتل از تأثیر شبنم بر روی کفپوش چیانچ جلوگیری می کنند.
کل سیستم کارخانه نه تنها به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل در آن نوع مسکن و در زمینه لجستیکی یکپارچه شود، بلکه مهمتر از همه این است که با یک مداخله محافظه کارانه مخالف نیست.
مرمت این سازه از حدود سال 1897، که در نوامبر 2010 آغاز شد و تنها در هفت ماه تکمیل شد، هم مهم و هم پیچیده بود. هدف آن نه تنها برقراری مجدد تعادل عادلانه بین طبیعتی بود که تا به حال بر آن مسلط شده بود و ویرانه هایی که به شدت در برابر حملات زمان مقاومت می کردند، بلکه همچنین ایجاد یک مجتمع اقامتی معاصر بود.
بنابراین، معمار می‌گوید: «من با وفاداری به مصالح، تکنیک‌ها و استفاده‌های ترولی‌مورگ، با استفاده از کارگران محلی که با خرد و سرسختی، محیط‌ها، شکل‌ها و منظره‌ها را در ساخت 11 مخروط بازسازی کرده‌اند، بازسازی طراحی کردم. ، طاقچه ها و طاقچه ها با استفاده ازاصول طراحي هتل مصالح سنتی در بهترین حالت خود.
در مرحله اول، بازیابی هم شامل حذف برخی از مداخلاتی بود که در طول سال‌ها انجام شد و با هدف احترام به باستان انجام نشد و هم یکپارچه‌سازی و اصلاح محیط‌هایی که از نظر ساختاری به شدت آسیب دیده بودند.
روستای فانجیا در منطقه مدیریت شیدائو در شهر ویهای، استان شاندونگ واقع شده است که مناظر زیبای دریاچه داخلی خلیج شیدائو در شرق آن قرار دارد. این یک روستای معمولی در طبقه شمالی به سبک حیاط است. در سال های اخیر، شیدائو با سیاست "صد مایل خط ساحلی، یک زنجیره منظره" هدایت شده است. منطقه نمایش فولکلور "زیباترین دهکده ماهیگیری"، منطقه ترکیبی گردشگری فرهنگی "ده مایلی شهر باستانی"، منطقه تجربه سبک "اقامتگاه دریایی قافیه"، "کشاورزی با کیفیت "منطقه اوقات فراغت و دیدنی" چهار بخش قابل ایجاد است که می تواند اختصاص داده شود تا یک منطقه کامل از کمربند نمایشی گردشگری حومه شهر را از طریق چهار بخش مشخصه حومه زیبا باز کند.
با ساخت و ساز کلی منطقه دیدنی و زیرساخت در امتداد خط ساحلی، روستای سنتی به تدریج تخریب شده و بافت اطراف روستای فنجیا به تدریج از بین رفته است و از ماه می 2020 تا حد زیادی ناپدید شده و جای خود را به ردیف ها و ستون های تخته ای داده است. بالا بردن ساختمان های مسکونی و مناطق ویلایی. خانه‌های روستای فنجیا نیز خالی مانده‌اند، برخی از آنها در حال پوسیدگی و در انتظار کارکردهای جدید هستند.
02. مسائل و چالش ها
حفظ نوستالژی و اجازه دادن اصول طراحي هتل به خاطرات تاریخی برای همزیستی با زندگی مدرن نقطه شروع این طراحی است. از یک طرف. از سوی دیگر، سیستم چیدمان خانه موجود، یک چیدمان کاربردی و به سبک سربازخانه است و سایت فاقد شناخت، حفاظت از زمین و سلسله مراتب فضای حیاط است. نحوه تطبیق فضا برای پاسخگویی به عملکردهای عملیاتی هتل با حفظ بافت روستا، فضای حیاط و الگوی خانه های روستایی اصلی؛ در عین حال، حفظ و گسترش باز بودن فضای عمومی و تداوم فضای کلی با حفظ حریم خصوصی هتل، چالش بزرگی برای این طراحی است.
03. مصالح و ساخت و ساز: تداوم و بازسازی
خانه‌های باستانی چمن‌زارهای دریایی، نمایانگرترین خانه‌های سنتی در منطقه جیائودونگ هستند و نتیجه تأثیرات طولانی‌مدت محیطی و اقلیمی هستند. در نواحی ساحلی در تابستان بارانی و مرطوب و در زمستان برفی و سرد بود، بنابراین توجه اصلی به خانه ها گرم نگه داشتن اصول طراحي هتل در زمستان و محافظت از آنها از باران و آفتاب در تابستان بود.
چگونگی حفظ اصالت کلبه‌های علف‌دریایی اولیه، نحوه بازسازی سقف‌های موجود، تعبیه سازه‌های جدید و نحوه استفاده کامل و ادغام مصالح ساختمانی با ویژگی‌های منطقه‌ای، محور ساخت این پروژه بود.
استراتژی کلی ساخت و ساز با تمرکز بر رابطه منطقی بین فرآیند ساختمان و فرم نهایی، به اصل ساخت و ساز باز می گردد. خانه قدیمی با سقف چمن دریایی آن بازسازی شده است تا منعکس کننده شخصیت منطقه باشد. ساختمان جدید با سقف مسطح خود ویژگی حجمی صرفاً بنایی را برجسته می کند. ساختمان های قدیمی و جدید از طریق مصالح ساختمانی یکسان و روابط متناسب مشابه با هم ترکیب می شوند.
پوشش بام
علف دریایی علف های دریایی مورد استفاده برای ساخت و ساز جلبک های وحشی مانند جلبک های دریایی با برگ های بزرگ هستند که در دریاهای کم عمق 5-10 متری رشد می کنند. بسیار انعطاف پذیر بوده و به دلیل داشتن آب نمک و صمغ زیاد در برابر حشرات، کپک زدن و سوختن مقاوم است. یک خانه علف دریایی به بیش از 70 فرآیند نیاز دارد که همه آنها دست ساز هستند. استادان محلی آشنا به این صنعت برای راهنمایی در ساخت خانه علف‌دریایی آورده شده‌اند که پنج مرحله را دنبال می‌کند: آماده‌سازی، ساخت پیش‌مخاطب، کاهگل‌کردن شیب، آب‌بندی سقف، پاشیدن آب و تسطیح زمین، انعکاس ویژگی‌های منطقه‌ای در آنها. فرم اصلی
دیوارهای بنایی
دیوارهای بناهای حفظ شده ظاهر اصلی ساختمان ها را حفظ می کند، یا به صورت دیوارهای آجری در بالا و دیوارهای سنگی در پایین و یا دیوارهای سنگی کامل از بالا به پایین. قسمت های جدیدتر بنا برای حفظ یکپارچگی حیاط دارای دیوارهای سنگی اضافی هستند. عناصر منظره تا حدی از صفحات فولادی زنگ‌زده و پانل‌های فولادی ضد زنگ خاکستری تیره ساخته شده‌اند تا حس دست‌ساز را با حس صنعتی ایجاد کنند. دیوارهای سنگی از رنگ قرمز جزیره ای سنگی تولید داخل ساخته شده و در دو نوع درز مسطح و درز نامرتب موجود می باشد. از نظر ساخت و ساز، آنها از برخی تکنیک های سنتی ساخت و ساز محلی پیروی می کنند که در دست استادان محلی است و تنها توسط یک نفر می تواند حدود یک تا دو فوت مربع در روز ساخته شود. در حالی که دیوارهای درز نامرتب دو تا سه فوت مربع هستند. این یک فرآیند زمان‌بر و کار فشرده است، اما راهی برای انتقال تکنیک‌های ساختمانی اصول طراحي هتل سنتی و مفهومی محلی از ساخت و ساز روستا است.
گچ
بری با سفال گچ سفالی در هر دو دیوار ساختمان قدیمی و جدید استفاده می شود که با نسبت 2:1 خاکستر سفید به خاک کوبیده شده و با استفاده از فناوری فرآیندی ویژه برای بازیابی بافت معماری دیوارهای گلی قدیمی طراحی شده و درخشندگی منحصر به فردی ایجاد می کند. کیفیت فرهنگی، با همان مصالحی که ساختمان‌های قدیمی و جدید را از نزدیک ادغام می‌کند.
04. مکان و مکان: ایجاد نوع جدیدی از حیاط در کنار دریای شمال
این طرح تمام 26 حیاط فعلی را در ابتدای طراحی بررسی کرد و پنج مورد از آنها را با کیفیت پایین برای تخریب شناسایی کرد. حیاط ها با هم ترکیب شدند، تخریب شدند و گسترش یافتند تا نحوه چیدمان واحدهای اصلی را تغییر دهند و با نیازهای اقامتگاه های مدرن مطابقت بیشتری داشته باشند.اصول طراحي هتل ساختمان اولیه 26 اتاق پس از تکمیل طراحی به 19 اتاق تبدیل شد. پشت بام 19 حیاط باقی مانده پس از دگرگونی، همگی به عنوان سقف خانه های علف دریایی ادامه یافتند و یک دهکده خانه علف دریایی کامل را تشکیل دادند.
فضاهای باز تخریب شده، حیاط های عمومی را تشکیل می دهند که به نام های حیاط آبی، حیاط چای، باغ بازی، استخر، باغ سلامت و باغ صحرایی نامگذاری شده اند. سه راه اصلی و شش حیاط شبکه ای با دسترسی آسان را تشکیل می دهند.
برای بهبود عملکرد هتل، ساختمان‌های عمومی و تأسیسات پشتیبانی را در اطراف حیاط عمومی و سایر فضاهای باز، مانند بار کتاب، رستوران، اتاق پارچه، توالت‌های عمومی و اتاق چای راه‌اندازی کنید.
درختان متنوعی در داخل سایت وجود دارند که بخشی از ویژگی مسکونی روستا هستند و حافظه عمومی را به همراه دارند و همچنین جزء مهمی از فضای سایت هستند و در طراحی حفظ می شوند تا منظره ای منحصر به فرد را در ارتباط با حیاطی که در آن قرار دارند و برای افزایش تمایز بین حیاط ها.
این سایت دارای اختلاف ارتفاع کلی 1.7 متر در جهت شمال به جنوب است. این طرح نمی‌خواهد شیوه‌های مهندسی مانند دیوارهای حائل را منعکس کند، بلکه تلاش می‌کند تا اختلاف ارتفاع را با استفاده از عناصر معماری جذب کند. اختلاف ارتفاع بین حیاط و خیابان با یک شیب ملایم حل می شود که با اختلاف ارتفاع ترکیب می شود تا با زهکشی سایت مقابله کند. اختلاف ارتفاع بین حیاط و خیابان با یک پله در جلوی دروازه و طرح محوطه سازی حل می شود و مقیاس مجاورت را تشکیل می دهد و فضای خیابان را غنی می کند و در عین حال تفاوت در تجربه حیاط را افزایش می دهد.
05. ریخت شناسی فضایی: انواع و انواع
حیاط خود تلاش می کند تا از طریق قوانین سازماندهی به تنوع شکل های سکونت با تغییرات کمتری دست یابد و ویژگی های خود را ترکیب کند تا گروه هایی از حیاط ها را با تفاوت هایی در یک نمونه اولیه واحد تشکیل دهد.
رستوران جدید، بار کتاب و چایخانه به عنوان فضاهای باز در داخل B&B، بر پایه واحدهای حیاط اصلی، با استفاده از ترکیبی مشابه با حیاط اصلی، در سه طرف محصور شده، با ضلع غربی که تا ورودی باز می شود، ساخته شده است. فضای B&B بخش جدید از سیستم دیوار پرده شیشه ای استفاده می کند که باز بودن فضا را افزایش می دهد و در عین حال از نظر مصالح با خانه قدیمی گفتگو می کند.
حیاط اول در اصل دو حیاط بود که هر دو سه لنگه شامل خانه اصلی با سقف شیبدار علف خانه دریا در ضلع شمالی و اتاقک های جانبی و جنوبی بود. این طرح، اتاق‌های جانبی خانه شرقی را حذف می‌کند و ورودی را در این سمت، نزدیک فضای عمومی در سمت راست قرار می‌دهد و حس محصور بودن حیاط اصلی را حفظ می‌کند و از نظر عملکردی فضای عمومی را در اتاق‌های ضلع جنوبی و شمال قرار می‌دهد. خانه به صورت دو خوابه
حیاط چهارم در غربی ترین ضلع ردیف دوم قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که نمای اولیه حیاط را قبل از ورود به خانه به عنوان یک مسیر محوطه سازی شده در خود حیاط قرار دهد. جریان مسیر از طریق مسیر محوطه سازی شده ابتدا به فضای عمومی در ضلع جنوبی و از طریق فضای عمومی به داخل حیاط داخلی قبل از رسیدن به اتاق خواب ها در ضلع شمالی است.
حیاط هفتم حاصل ادغام دو حیاط با ساختمان عمومی، چایخانه، در سمت چپ است. این طرح بخشی از جاده جلویی را گسترش می‌دهد تا یک منطقه باز واحد با جلوی اتاق چای برای افزایش سلسله مراتب فضایی، با دو اتاق خواب در ضلع شمالی و یک منطقه عمومی جدید در ضلع شرقی تشکیل شود.
طراحی حیاط یازدهم، واقع در بخش میانی، مسیر اصلی جلویی را به داخل حیاط قطع می کند و الگوی طولی اصلی را در هم می شکند. ورودی از طریق قسمتی از مسیر سنگی خاکستری روشن است که پس از آن یک مسیر از طریق یک پیاده رو به سقف مسطح منتهی می شود و مسیر دیگر از طریق دو پیچ و یک پیاده رو به داخل منتهی می شود و رابطه اختلاف ارتفاع در سایت را هضم می کند. . برنامه ریزی مسیرها و روابط چرخشی، تجربه قدم زدن در خانه سنتی را ادامه می دهد و عمیق تر می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 128
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : -1



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود