captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 23
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 241

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 331
باردید دیروز : 343
بازدید هفته : 676
بازدید ماه : 17235
بازدید سال : 86112
بازدید کلی : 582225
حدت شما را هر چه بیشتر به رویای "نویسنده یک بار ، هر کجا مستقر کنید" نزدیکتر می کند. با داشتن قابلیت

حدت شما را هر چه بیشتر به رویای "نویسنده یک بار ، هر کجا مستقر کنید" نزدیکتر می کند. با داشتن قابلیت های چند پلتفرمی ، می توانید دسک تاپ ، وب ، دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها را با استفاده از یک موتور تکامل هدف قرار دهید. جای تعجب نیست که یونیتی به سرعت به موتور شماره یک بازی موجود در آن تبدیل شده است.
تسلط بر وحدت در بازار رقابت به طور فزاینده ای از رقابت که چابکی انتظار می رود کاملاً ضروری است ، با این وجود یافتن آموزش های عملی تقریباً غیرممکن است.
ایجاد بازی با Unity و Maya به شما یک راه حل پایان به پایان برای توسعه بازی Unity با مایا می دهد. این کتاب که توسط یک پیشکسوت دوازده ساله صنعت انیمیشن و بازی های سه بعدی و استاد انیمیشن سه بعدی نوشته شده است ، شما را گام به گام در مراحل توسعه یک بازی کامل از ابتدا - از جمله کدگذاری ، هنر ، تولید و استقرار - پیش می برد.
این راهنمای قابل دسترس ، نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی را فراهم می کند. توسعه دهندگان مشتاق با تجربه برنامه نویسی کم یا بدون تجربه ، توسعه شخصیت را در مایا ، اسکریپت ها ، رابط ت داغ است! این موتور شماره 1 بازی است که در آن وجود دارد و دنیای بازی را غافلگیر کرده است. یافتن اسناد و مدارک دشوار است. کانون امداد و نجات است. وحدت را از ابتدا بیاموزید. یک بازی بدون دانش قبلی از برنامه نویسی بسازید و یک بازی سرگرم کننده بسازید.
- معتبر - نویسنده ، آدام واتکینز ، پیشکسوت 12 ساله و نویسنده چندین کتاب و بیش از 100 مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی است. شاگردان وی برندگان جوایز و جشنواره های متعدد انیمیشن ملی و بین المللی هستند. با استفاده از این تجربه ، بینش خوبی در مورد بهترین روشهای یادگیری هنر 3D و مفاهیم بازی به دست می آید.
- قابل دسترسی برای همه کاربران Unity (هنرمندان و برنامه نویسان) - نویسنده از یک زمینه هنری می آید. او سالها قبل از کار در بازی ها انیمیشن ساخت. این یک نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی فراهم می کند.
- کامل - این جلد دستورالعمل هایی را از ابتدای بازی تا تکمیل و تحویل ارائه می دهد. ایجاد و صادرات سه بعدی شروع می شود ، اما عملکرد و تحویل کاربردی ، کتاب را کامل می کند. در طول کتاب ، خواننده با استفاده از مایا (از جمله شخصیت ها) دارایی های سه بعدی موثر و کارآمد را از ابتدا ایجاد می کند. سپس ، از این دارایی ها برای ایجاد یک بازی عملکردی همراه با اسکریپت ها ، رابط های رابط گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم استفاده کنید.
وب سایت --Companion شامل: نسخه های اصلی تصاویر ، تمام پرونده های تکمیل شده از آموزش ها ، پیوندهای

حدت شما را هر چه بیشتر به رویای "نویسنده یک بار ، هر کجا مستقر کنید" نزدیکتر می کند. با داشتن قابلیت های چند پلتفرمی ، می توانید دسک تاپ ، وب ، دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها را با استفاده از یک موتور تکامل هدف قرار دهید. جای تعجب نیست که یونیتی به سرعت به موتور شماره یک بازی موجود در آن تبدیل شده است.
تسلط بر وحدت در بازار رقابت به طور فزاینده ای از رقابت که چابکی انتظار می رود کاملاً ضروری است ، با این وجود یافتن آموزش های عملی تقریباً غیرممکن است.
ایجاد بازی با Unity و Maya به شما یک راه حل پایان به پایان برای توسعه بازی Unity با مایا می دهد. این کتاب که توسط یک پیشکسوت دوازده ساله صنعت انیمیشن و بازی های سه بعدی و استاد انیمیشن سه بعدی نوشته شده است ، شما را گام به گام در مراحل توسعه یک بازی کامل از ابتدا - از جمله کدگذاری ، هنر ، تولید و استقرار - پیش می برد.
این راهنمای قابل دسترس ، نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی را فراهم می کند. توسعه دهندگان مشتاق با تجربه برنامه نویسی کم یا بدون تجربه ، توسعه شخصیت را در مایا ، اسکریپت ها ، رابط ت داغ است! این موتور شماره 1 بازی است که در آن وجود دارد و دنیای بازی را غافلگیر کرده است. یافتن اسناد و مدارک دشوار است. کانون امداد و نجات است. وحدت را از ابتدا بیاموزید. یک بازی بدون دانش قبلی از برنامه نویسی بسازید و یک بازی سرگرم کننده بسازید.
- معتبر - نویسنده ، آدام واتکینز ، پیشکسوت 12 ساله و نویسنده چندین کتاب و بیش از 100 مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی است. شاگردان وی برندگان جوایز و جشنواره های متعدد انیمیشن ملی و بین المللی هستند. با استفاده از این تجربه ، بینش خوبی در مورد بهترین روشهای یادگیری هنر 3D و مفاهیم بازی به دست می آید.
- قابل دسترسی برای همه کاربران Unity (هنرمندان و برنامه نویسان) - نویسنده از یک زمینه هنری می آید. او سالها قبل از کار در بازی ها انیمیشن ساخت. این یک نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی فراهم می کند.
- کامل - این جلد دستورالعمل هایی را از ابتدای بازی تا تکمیل و تحویل ارائه می دهد. ایجاد و صادرات سه بعدی شروع می شود ، اما عملکرد و تحویل کاربردی ، کتاب را کامل می کند. در طول کتاب ، خواننده با استفاده از مایا (از جمله شخصیت ها) دارایی های سه بعدی موثر و کارآمد را از ابتدا ایجاد می کند. سپس ، از این دارایی ها برای ایجاد یک بازی عملکردی همراه با اسکریپت ها ، رابط های رابط گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم استفاده کنید.
وب سایت --Companion شامل: نسخه های اصلی تصاویر ، تمام پرونده های تکمیل شده از آموزش ها ، پیوندهای

تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


می توانید دیدگاه خود را بنویسید

تعداد صفحات : -1



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود